Zaterdag 12 oktober vanaf 13.00 wordt op de velden van korfbalvereniging Mélynas Domatrac in Eerbeek voor het eerst in lange tijd weer een schoolkorfbaltoernooi georganiseerd. Het toernooi zal rond 16.30 uur afgelopen zijn.
De groepen 6 en 7 van alle scholen in de Gemeente Brummen hebben de laatste 3 weken korfballessen ge-volgd, en als afsluiting zal deze zaterdag een 4-tallen toernooi georganiseerd worden tussen de deelnemende scholen.

De pancratiusschool

Op bijgaande foto staat de groep van de Pancratiusschool uit Brummen direct na een training voor het toernooi.
Wie wil niet die grandioze beker winnen voor de school!
Een team bestaat in principe uit 2 dames en 2 heren , met daarbij een aantal reserves.  Indien er kinderen van scholen zijn, die helaas niet met hun schoolteam mee kunnen spelen, en toch graag willen korfballen, dan kunnen zij zich zaterdag melden bij de wedstrijdleiding. Alles onder het motto, “korfbal is er voor iedereen”.
Tussen de wedstrijden wordt er een schutterskampioenschap van de Gemeente Brummen gehouden, hieraan kunnen alle kinderen (dus ook niet spelende!) in de leeftijdscategorie van groep 6 en 7 meedoen. Voor alle andere kinderen zijn er op het veld activiteiten.
Wij  verwachten zaterdag 13 oktober niet alleen de spelende kinderen, maar natuurlijk ouders, en opa’s, oma’s, broertjes en zusjes.

Ga naar boven