Geen evenementen

Aanmelden of afmelden

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws via de mail? Schijf u dan snel in voor de nieuwsbrief

Zoals elke vereniging drijft ook KV Mélynas op de vele vrijwilligers die grote(re) of kleine(re) taken op zich nemen! Daarom zijn we ook altijd op zoek naar mensen die hun steentje willen bijdragen. Vele handen maken immers licht werk!

Voor nu zijn we speciaal op zoek naar:

-          een bestuurslid, taakverdeling in overleg

-          iemand die goed is met teksten voor de commissie Interne Communicatie

-          een vrijwilligerscoördinator

-          versterking voor de technische commissie

-          een materialenpersoon die zorgt dat er voldoende materialen (palen, korven, ballen etc) op de juiste plek zijn.

Wil je meer weten over deze vacatures of is er een andere klus die je zou willen oppakken: mail naar bestuur@kvmelynas.nl en je krijgt zeker antwoord! Natuurlijk mag je ons (Renate, Belinda ) ook gewoon even aanspreken.